Jobb dagar är jobbiga dagar!

Nu har jag jobbet helgen och idag. Det har varit långa pass så hundarna har tyvärr inte fått lika mycket som vanligt men jag försöker gottgöra dom så mycket jag bara kan mellan varven. Hundarna har varit hemma hos sambon i helgen men idag fick dom följa med. Leika är underbar med de äldre. Hon har fått så mycket uppmärkashem. Suttit i knät och ätit massa mat (vilket är de negativa med att hon får följa med)
 
Det känns extra bra att hon får så mycket uppmärksamhet, som jag har skrivit tidigare att Lupo tar sån plats men på jobbet får Leika skina, där syns hon och lite till <3
 
Jag är fruktansvärt trött, är inte vad att gå såna pass och att jobba dag så det blir tidiga kvällar och tidiga månar.
 
Imorgon blir det en super dag för då ska jag till bästa C!
 
 
 
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0