Jag får skämmas.

Nu får det vara nog. Jag är SÄMST på att uppdatera här. Från och med nu ska jag verkligen försöka bättra mig. Dock tycker jag att Ella sköter uppdateringarna riktigt bra. Roliga inlägg och fina bilder. 
 
Hm, vad har hänt sen sist då? Jo jag har en liten terrorist här hemma. 1årskrisen? Finns det någon sån måntro? Cabbe är överallt och ingenstans. Ibland stänger han av hörseln och gör tvärt emot vad matte säger.. tur för honom att han är så söt så man smälter så ilskan lägger sig fort från min sida. Nääämen, ja han är rätt jobbig just nu. Vi har börjat hänga i grusgropen några gånger i veckan nu. Han springer inte så himla mycket "upp och ner" än så länge... vet inte riktigt hur mycket man kan köra dem!? men vi tar det sakta och säkert. 
 
Är riktigt sugen på att köpa en sån där kickbike till sommaren.. Ser så himla kul ut och eftersom cabbe är en runner så tror jag att de skulle passa oss bra. Dessutom har vi många många bra vägar här runtomkring. 
 
Nu är bilen inne på lagning igen så jag hoppas att dem lagar den fort så jag kan åka och träna i helgen. Saknar bästa träningsgänget. Behöver lite inspo så jag lägger i ett kol med lydnaden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0