Går framåt!

Lupo har haft en ganska lång vintervila och nu har vi sakta men säkert tagit upp träningen igen.
Nu innan snön kom så började jag spåra igen. Vi han spåra 8 gånger innan snön kom och jag är mycket positiv =) Han har inte backat något utan fortsätter sakta framåt och jag har börjat ta bort godis i spåret igen. Gjorde det i somras men var nog för tidigt för han började slarva och stressa framåt i spåret så vi backade lite och har nu igen börjat ta bort och det märks inget alls på honom. Han har härlig attityd och tycker det är jätte roligt att spåra.
 
 
Vi har också kommit en bit på vägen med fotgåendet. Jag har matat in det och tragglat och tragglat men nu har jag börjat ta bort handen och WOW vilken känsla när det släpper och vi gör framsteg!!! =)
 
Här är en liten film på hur det ser ut nu =)!
 
http://www.youtube.com/watch?v=LzLI1JzODPk&feature=youtu.be
 
Kram från oss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Fina duktiga brorsan och matte.
Ni är grymma!

Svar: Tack snälla du!! Ni rockar också!!!!!
teamellabella.blogg.se

2014-01-30 @ 12:47:43
URL: http://www.dobermania.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0