Tvättstugan!

Riktigt tråkig dag idag. Kallt, snöblandat regn och grått. Passade på att ha en "vilodag" idag för vi ska köra hundträning hela helgen så vill ha lite extra go i Lupo imorgon =)
 
Vi kommer att tillbringa hela kvällen i tvättstugan, YAY och Lupo har inte riktigt varit nöjd med att få tillbringa tid där. Han är som jag nämnt tidigare lite mer försiktig av sig och då tänkte jag passa på att ha med honom där hela kvällen. Han har fått stå på bord, varit i torkskåpet och legat i tvätthög. Han har varit framme och luktat och tittat på tvättmaskinerna när dom har brummat. Vet inte riktigt men tror Lupo har mognat en aning. Han attityd är helt förändrad, sen har det säkert hjälp att han har fått följa med när jag tvättat men idag så var han inte så fjantig som han brukar utan riktigt nyfiken och glad. =)
 
Tog lite bilder på dom <3
 
 
Vi har fått oss en tur i morse i alla fall men den slutade med en arg matte. Lupo rullar sig i skit, all skit jämt och ständigt om jag inte har ögonen på honom och det är så förbannat äckligt!!
 
Till frukost blev det köttben, MUMS!
 
 
Jag längtar jätte mycket tills imorgon dels för vi ska till favvo stället, till C på Lövsveden OCH sen får vi träffa Bella och Cabbe igen.
Ska försöka fota massa och filma så återkommer jag på söndag!
 
Ha en bra helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0