Helgen!

Vilken underbart jäkla rolig helg det har varit! Bästa gänget!
Vi startade hemma på Lövsveden 12,00 och höll på till kvällen. Blev 2 lydnadspass för mig och Lupo. Fotgåendet börjar kännas bättre och hans rumpa följer med fint nu =) Jag utmanar honom lite och han hänger på bra. Sen skulle jag säkert kunna göra det mycket svårare för honom men sakta men säkert , jag måste också hänga med =)!
Bella fortsatte också med fotposition med rumpflytt ;) Dom är jätte duktiga och snart kommer dom ikapp!! Cabbe fick också 2 lydnas pass och sen fick han bita lite i skinnet med Johan. JÄTTE roligt tyckte Cabbe och han kom  igång :D Lupo sjöng för fulla munnar när han hörde syskonen skälla och bita i skinnet för det är nog bland det roligaste han vet =)
 
Bella myser med lilla Disney <3
 
En del av gänget!

 
Kvällen avslutades med en riktigt lyxmiddag och massa vin. Jag och Bella hade lyxen att få stanna över natten så upp och sova ngn timme för att sedan vakna alldeles för tidigt....
Jag och Lupo gick då en mysig skogpromenad, matade fåren och pysslade i stallet. Vi hade så himla mysigt i våran ensamhet ute på landet och jag längtar så himla mycket tills man själv kan fly staden och bo på landet.
 
När Fia kom körde vi lite lydnad till innan vi skulle ha möte för östra LO (dobermannklubben). Vi hade turen att få välkomna (nja inte riktigt, vi hann inte se) lilla Mangelhaft till världen. En liten lammunge, en pojk. Lite kämpig början då han inte riktigt kunde dia själv så vi fick hjälpa honom lite. Men hur söta är dom inte??!!
 
 
 
Blev lite foton och filmer men dom är på Camillas kamera men här har ni ett klipp på Lupos och Cabbes kullsyster Ita som busar i stallet!! Gullunge!
http://www.youtube.com/watch?v=gRBOC6RZXWo&feature=youtu.be 
 
 
Som sagt en riktigt bra helg! Tack alla i Team Mangelhaft och snart kör vi igen! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0