En lyckans dag!

I tisdags kom en väldigt speciell tjej till mig. Min bästa Alex och hennes boxer Sally. Fast vi bara bor en timmes resväg ifrån varandra blir det inte så ofta som vi ses. Antingen jobbar den ena eller den andra och att åka 10mil för en kopp kaffe blir alldeles för dyrt... Men i tisdags hade jag sån tur att hon kunde komma upp över dagen =)
 
Vi köpte med oss fika och åkte till klubben. Solen sken hela dagen och det var riktigt skönt ute. Vi satt mot husväggen och fikade och vaaa skönt! Känns som våren är på G!
 
Lupo fick sitt ett lydnaspass sen fick han träna massor på passivitet, vilket INTE är hans starkaste sida...
Leika fick bara göra roliga saker som konster och springa runt på "safariparken" och bara vara så söt som Leika kan <3
Sally fick sig ett lydnaspass hon också och latja runt!!
 
Vi var borta större delen av dagen men hem och lagade lite mat sen pysslade jag om Sally och gav henne en massage. Självklart blir det en massa skitsnack med varsin skål med glass. Bra dag helt enkelt.
 
Jag är himla dålig på att skriva och skriva mycket och i detalj och tycker det är lättare och roligare med bilder så slänger in lite bilder från dagen.
 
 Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0