Måndag igen.

Då var det måndag igen och början på en ny vecka. Helgen har spenderats på jobbet så hundarna har haft en lugn helg. Jag har ändå hunnit med lååååångisar i vårsolen innan arbetet har kallat men det har inte blivit mer än så för hundarna.
 
Har känt mig riktigt dålig idag, jag ville helst ligga och sova bort dagen men det ville inte Lupo och med tanke på helgen så var det bara att lyfta på röva och packa ihop lite gotti å dra iväg. Blev ett ganska långt spår till Lupo med lite fler näringsuppehåll, vilket han gjorde rätt så bra men imorgon blir det skärpning på mig. Jag måste lägga lite bättre än vad jag gjorde idag, mer noggrant och bättre planerat så ska det nog kännas riktigt bra igen. =)
 
Fast jag knappt vet vad jag gör så har jag ganska stora krav, krav på mig själv att jag hela tiden måste hålla måttet och att vi inte får backa i träningen... Då blir jag ledsen och arg, men bara på mig själv. Jag har ganska stort bekräftelsebehov också tyvärr. Jag måste veta att det jag gör är bra, bra nog och att jag gör rätt. Blir jag osäker så struntar jag hellre i träningen ett tag till jag har fått hjälp. Nu har jag en sån superduper hjälp som jag aldrig skulle klara mig utan och det är väl därför bland annat jag vill visa att jag är seriös och ambitiös så hon inte tar sin tid på någon som skiter i vilket. Jag vet att detta bara är mina tankar och att hon ställer mer än gärna upp för hon tycker det är kul men jag vill ändå på något vis visa min uppskattning och därför försöker jag så gott jag kan <3
 
Jag vill passa på att tacka dig igen för min underbara fina choklad, han är så himla härlig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0