Vill tillbaka!

Heeej!
 
Blev ingen uppdatering igår om spåret.... Gick väl sådär. Blir så arg på mig själv när jag vet vad jag SKA göra och vad jag INTE ska göra. Slarv från min sida på Lupos spår men men, idag är en ny dag och vi är påt igen! (uppdaterar senare)
 
Just nu vill jag bara tillbaka till sommaren och till underbara Gotland! Så jag gör en Bella och pumpar in en massa bilder från i sommras! Enjoy :D
 
 Lupo är lycklig på stranden i Katthammarsvik =)

Katthammarsvik strand i Östergarn =)
Raukarna i Ljugarn

Raukarna i Ljugarn
 
Slappar vid stugan i Sjauster!
 
 
 
Jag ÄLSKAR bilder så det kommer nog snart massa bilder på dom som småttingar <3
 
Ha de bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0