Presentation

Heej!
 
Det är jag som är Ella och jag tänkte skriva några rader om mig så ni vet vem jag är också!
 
Jag är 23år, bor i Mjölby (alldeles för långt från dom bästa :( ) i en 4a tillsammans med min sambo, Beagle Leika, Dobermannen Lupo och perserkatten Izze.
Leika kom till våran familj för 9år sedan men 2år senare separerade mina föräldrar så jag har haft min lilla tant i 7år för mig själv :D Leika har fått gå som sällskapshund men jag har gått många kurser så hon har varit aktiverad :)
 
Lupo som ni redan vet är snart 8mån och man kan säga att han är min första "brukshund" och planerna för honom är att köra IPO.
 
Jag pluggar till friskvårdskonsulent i Stockholm och jag hoppas i framtiden kunna arbeta med hundar :D
 
Precis som Bella skrev så kommer vi skriva ner våra tankar kring hunderiet och om våran träning med hundarna, hoppas ni kommer tillbaka!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0