Det går framåt!

Idag for vi till klubben. Planen för idag var spår för båda två.
Leika fick ett 300m skogspår vilket gick superduper, lilla tant <3, och Lupo fick ett 100 steg på ett fält. Ganska högt gräs vilket vi aldrig brukar spåra på men det gick bra. Lupo har dragit mig runt spåret och slarvat lite, vi har kommit ifrån dragandet helt och han är jätte duktig nu men idag var han lite slarvig. Tror dock jag måste ha bättre spårgodis för han var inte särskilt exalterad över icas köttbullar ;)
 
Jag ska som sagt köra IPO med Lupo så vi spårar bara IPO spår, just nu valpspår med godis i varje steg men för er som inte vet vad det är så kan ni läsa det här   http://www.aktivhund.se/TavlingarProv/Grenar/ipo.asp?
menuindex=7 
 
Vi körde också vidare på fotgåendet och där har det lossnat lite med MEN vad arbete vi har kvar!, men skam den som ger sig :D
 
 
 
Lite fotposition

Lupo fick även träna platsen men störning av ett gäng labbar.

Leika <3
 
 
 
Jag hade tänkt filma spåret men batteriet var visst tomt^^ Imorgon kör vi spår igen så då om jag kommer ihåg att ladda kameran ikväll ;)
 
Ha de toppen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0