Massage

Minus grader idag... Kallt som tusan men det stoppar ju inte oss hundmänniskor från att gå utanför dörren. På med varma kläder bara! Blev en stads promenad idag, väl behövt för min kille kan inte gå i koppel särskilt bra, och det är enbart mitt fel för jag är så lat.... Sen åkte vi till ett favvo ställe och där fick dom leta efter burkar med gotte i. En stor fårhage med högt gräs som jag trampar runt i och gömmer lite burkar. Jätte bra för dom blir sååå trötta, i huvudet!
 
Sen bar det av till Skänninge igen för en flock promenad bestående en Beagle, en Dobermann och tre  st Chiuaua.
Efter det blev det massare för lilla Malva. Det var tredje gången idag jag masserade henne och jag märker så stor skillnad vilket är jätte roligt. Nu räcker det med att jag tar i henne så slappnar hon av och njuter.
 
Jag masserar Malva
 
 
Självklart blir det fika och en massa skit snack innan jag for hem.
 
Tack Helena för en trevlig kväll, som alltid! :)
 
Tuffa Solo som inte är så tuff som han tror ;)
 
Imorgon kör vi på Lövsveden igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0