I'm BACK!

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Har haft massa skola och inte varit på hemmaplan så mycket. Inge kul när skolan tar upp hela ens tid... 
 
Vi (jag & cabbe) mår i alla fall mycket bra. Han har äntligen fått tillbaka sin matlust!!!! Köpte ett nytt foder, Orijen och han fullkomligt ÄLSKAR det. Lyckan är total kan jag säga!! Han äter som en häst och jag hoppas att det håller i sig nu.. han behöver ju lägga på sig lite
 
Snart är de dags för utställningen... vi har inte tränat något inför den än så länge.. kommer ta de som en rolig grej och som träning :) Bästa är ju att vi får träffa vora absoluta favoriter, Ella & Luppe!! 
 
Jag och Ella har ju inte känt varandra speciellt länge men det känns som om hon funnits vid min sida jämt. Det är så sjukt när man träffar sånna människor som man bara klickar med på en gång. Det är häftigt. Hon är en helt underbar människa, på alla sätt och vis och verkligen en människa man kan räkna med & lita på. Jag släpper inte in nya människor nära inpå mitt liv längre, men med Ella blev det som en självklarthet. Typ som att hitta sin egen spegelbild där ute bland alla människor man stöter på. SÅ med det vill jag idag skicka den STÖRSTA KRAMEN till denna underbara människa, ELLA <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0