Hemma några dagar!

Jag har varit hemma i Habo/Jönköping i ett par dagar och träffat vänner, masserat hundar och varit på kalas! Jag hade gärna stannat ett par dagar till och med alla nära och kära!
 
I onsdags åkte jag ner och bestämde träff med Hanne och hennes flock på Jönköpings bk för lite träning. Lupo fick 2 pass. Tränade mest stå och sitt, sitt till stå och massa kamp och lek =) Han kändes fin och samarbetsvillig fast vi var på nytt ställe med ny hund som störning bredvid!  Efter träningen masserade jag Hannes "träningshund" en schäfertik, lite konstigt tyckte hon ändå att jag var som skulle hålla på och tafsa på henne men det gick bra ändå. Inte riktigt så avslappnad som jag skulle vilja men jag var nog lite ur fokus så kan inte begära mer =) Fick träffa hennes egna hund Doris, jätte söt liten hund.
 
Sen kom min bästaste underbaraste finaste vän Alex och hennes underbara Sally! Hundarna fick leka lite sen åkte vi hem till henne, drack te snacka skit och jag fick massera Sally! Vilken jäkla muskelknutte till hund......, bra jobbat Alex hon är hur fin som helst <3
 
Alex & Sally Foto Hampus
 
 
Torsdagen bestod av massa mys med min lillebror Ludde, en långis bland mina gamla ridskogar och lite spring i sandbankarna :D På kvällen gick jag över till grannen och fick lite kvällsmat, även där bestod besöket av hundprat (självklart) och mys med hennes lilla fralla Wera! Vi gick över till mig och då blev det ÄNNU mer hundsnack och då höll Ludde oss sällskap! Blev en sen kväll men det blir ju lätt så när man har roligt och har mycket att prata om ;)
 
Wera Foto Nathalie

På fredagen hälsade jag på min gamla barndomsvän Johanna och hennes nya Place i Habo, ni bor bra där! Jag och Johanna är väldigt lika, vi blir lika upprörda över saker och ting och vi måste varje gång vi ses kolla på en massa otäcka klipp och diskutera om alla idioter (enligt oss) som finns i världen. Men ibland behöver man det med ;)
 
Lördagen bestod av en lååååångpromenad i ÖSREGNET! Vi skulle på 80års kallas och där är inte hundarna välkomna :(.. Lika bra det för dom har det skönare hemma än bland alla festglada människor. Det var farfar som fyllde år och det var mycket trevligt!
 
Igår var det fars-dag. Vi firade pappa med 11 kaffe och massa fika och en lite "korg" med favvo gottis. Sen blev det att fara hem till Mjölet igen och jag kan ju säga att det tog emot. Men det är ju inte långt hem så kommer nog snart igen :D
 
Fick även med mig lite gotte till hundarna, tack snälla jägarn för det!
 
 
Lite snabb uppdatering av vad jag har gjort de senaste dagarna. Imorgon blir det hundträning igen hela dagen hos bästa Camilla med dom bästa <3
 
KRAM från oss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0