Trögt!

Förra veckan har varit himla trögt med skrivandet. Har inte blivit något alls. Jag har varit i skolan som jag skrev i måndags. Vi har haft besök av Britta, hon har föreläst om fysträning, JÄTTE intressant så var tvungen att köpa hennes bok. Sen har vi testat att sim träna våra hundar, Lupo var kanon duktig. Tyvärr blev det ingen bild men ett litet filmklipp men den är tyvärr dålig kvalite så får inte upp den. Sista dagen fick vi besök av en vet som pratade skador och lite allmänt som vi ska ha koll på. Älskar tiden i skolan =) Tyvärr går den för fort och snart är det över...
 
Jag bodde i den underbara lilla huset som förra gången och nu var det ännu mysigare då vi hade kanon väder. Blev myspromenader när vi kom tillbaka från skolan.
Mina fina<3
 
 
I helgen som varit har jag och Marc tillbringat ute på Hyppingstorp hos Hannah och Johan. Spår har stått på schemat och svårt har det varit för hundarna.
Torra fält med mycket mycket vilt. Vildsvinsbök, räv, rådjur, hare, älg, hjort jaa you name it! Och vi ska inte tala om den vind som har varit. Jisses!! Men sol har vi ändå haft!!!
Blev pannkaksfest i lördags och vem höll sig inte i närheten om lilla tant <3
 
 
Blev utepremiär i söndags med mysfrukost.
 
 
Lupo fick spåra 4dagar i rad nu och han har kämpat på riktigt bra. I söndags var det någorlunda vindstilla så det kändes som ett bra avslut innan ett par dagars vila.
Har lite saker jag ska ändra på så får vi se vad han tycker om det.
 
 
 
 
Jag har inte varit på världens bästa humör, vare sig igår eller idag så det har bara blivit promenader men ska försöka köra ett par lydnas pass nu inför helgen, om det blir träningshelg.
 
 
Hejsvejs så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0