Lövsveden

Idag bar vi av till vårat favvo ställe, Lövsveden <3
Finns inget bättre än att åka till favoriterna och träna hund, käka mat och snacka en massa hund, ÄLSKART!
 
Riktigt kallt blåsväder och var ganska jobbigt att köra. Mycket snö och halt så det gäller att ta det lugnt på vägarna.
 
Det är väldigt lätt att man fastnar vid köksbordet med sin kopp kaffe och bara pratar, pratar och pratar lite till och liksom glömmer bort tiden och det man egentligen skulle göra. Men jag fick två hundar masserade innan vi tog på oss våra varmaste kläder för att bege oss ut till stallet.
Vi har nämligen lyxen att få träna inomhus i en egen "träningshall/stall" som C & P har gjort iordning så jäkla bra!
Måste ta en bild så ni få se hur fint det är =).
 
Jag brukar alltid ta ut Lupo två pass, korta pass men för omväxlingens skull så körde vi bara ett pass idag. Lagom långt så han inte han bli för trött =) Han är härlig Lupo, min bästa choklad. Men vem tycker inte att sin/sina egna är bäst och speciella.  Jag har dock en liten extra kärlek till Cs ena hund. Han är grym, riktigt grym och världens mysfarbror!
 
Dagens träning var givande både för mig och Lupo. Vi tar oss sakta men säkert framåt. Hellre skynda långsamt så allt bli bra. =)
 
Här är en liten film från gårdagens lilla pass. Lidels parkering är inte heller fel ;) Bra störning om inte annat!
 
http://www.youtube.com/watch?v=WE13qw4daS0 
 
Leika fick till uppgift att dammsuga mattan med allt godis som vi tappar så hon var hel nöjd med dagen =)
 
 
 
Ha de gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0