Tisdag!

Idag fick jag med mig sambon ut för att träna hund. Jag tänkte att han skulle få filma och ta bilder.
Spår stod på dagen schema men det gick inget vidare. Hade tänkt lägga upp filmen men det får bli en annan dag ;).
Han slarvar och har bråttom men det var ju ett tag sedan vi spårade så jag ska göra ett nytt försök imorgon och lite mer genomtänkt spår. Härlig attityd har han i alla fall och det är det viktigaste just nu att han tycker det är svin kul =)
 
Blev en kortis lydnadspass men. Lite fotgående och oj vad det har gett resultat från helgen träning. Han var med mig hela tiden och tappade inte position när jag sprang en bit. Härligt! :D Och samma sak där. Han hade en jätte härlig attityd och det är väldigt viktigt tycker jag.
 
Leika fick leta godis på fältet. Hon har fått något i tassen. En infektion tror jag så hon är lite svullen och öm så hon fick lulla runt som hon själv ville.
 
 
Lupo från idag. 11 månader <3
 
 
Bjuder på en sommarbild på min finaste sommar tant <3 
 

Ha en bra tisdagskväll!!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Pettersson

Lägg upp lydnads bilder på insta också, inspirerande!:)
Ni är grym!

Svar: Jaa Jag ska tänka på det! Tack snälla :D
teamellabella.blogg.se

2014-02-27 @ 20:04:03
URL: http://emmapetterssoon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0