Lyckan

Hej kära vänner!
Det var alldeles för länge sen jag skrev ett inlägg nu. Har haft bloggtorka, mycket i skolan och inte riktigt haft något speciellt att skriva om. Nu känner jag dock att jag börjar komma tillbaka på banan igen. Idag är jag och Cabbe i Mjölby hos Ella och Lupo. Vi började dagen med att åka ut i skogen och jag tror att Luppe och Cabbe har saknat varandra... Dem busade och sprang tills dem inte orkade mer ;)
 
Efter de åkte vi hem en sväng och vilade... för att sedan fortsätta med lite kamp/lek för båda & sedan lydnad. Lupo och Ella är suuuuper duktiga! Jag blir impad och sjukt taggad själv till att verkligen börja träna på riktigt igen.
 
Ella kommer lägga in lite bilder sen på dem.
 
Tror vi har bästaste hundarna faktiskt ;) Nu blir det gokäk och govin! PUSSS BELLA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0