En underbar dag!

Jag satt och kollade igenom lite bilder och kom över bilderna från dagarna på Öland med Bella och Cabbe.
Lupo och Cabbe var nog inte mer än 4mån och jag å Bella kände inte varandra särskilt väl.
Jag frågade om hon ville följa med och hon var inte svårövertalad och det blev en av de roligaste tripper jag gjort. Bella och jag är fruktansvärt olika, både utseende mässigt och till sätt men ändå klickar det bara så jäkla bra! Från första dagen vi tog i hand,
- Hej Bella
- Hej Ella  
sen dess har Bella varit en av mina absoluta närmsta vänner. Massa kärlek till dig vännen <3 <3
 
Vi bodde i en söt liten friggebod på typ 15kvm , (som hade en väldigt romantisk solnedgång ) och nära till havet men ingen fin strand alls så vi satt ute i gräset med varsin vinare och hade det stört mysigt.
 
Lupo och Cabbe utanför friggeboden.
 
 
Vi åkte till Ölands djurpark med hundarna och de var också jätte mysigt. (dock är jag emot djurparker så mina handlingar säger emot mig men det är en annan diskussion ). Hundarna skötte sig exemplariskt. Det ända som var något att tala om var att Cabbe hjärtat tyckte INTE om doften hos lejonen, otäckt!
Dingosarna höll noga koll på oss annars så tyckte jag inte att djuren brydde sig om hundarna särskilt mycket, men dom är väl så vana antar jag. Lupo tyckte inte så jätte mycket om nöjesfältet. Konstiga saker som rörde sig fort och lät mycket.
 
Våra gullisar på Öland Djurpark
Vi har en liten film på dom också och den finns på fb. ska försöka få den till datorn. Vet inte riktigt hur jag ska göra... Men hoppas jag får till det så ska ni få se =)
 
Ha de!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Gissar att det är bellas vinare som ligger på gräset 😂😂 haha!

Söta små bebisar! :)

Svar: Hahaha jaa och det fanns inte bara en tom flaska ;) :)
teamellabella.blogg.se

2014-02-07 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0