Sista dagen!

Idag är det sista hela dagen jag är hundvakt för imorgon bitti kommer husse och matte hem.
Jag har haft en jätte bra vecka med kanon väder och mycket sällskap. Jag hade gärna kunnat stanna en vecka till.
 
Idag är det riktigt sommarvärme och vi har legat ute i solen hela förmiddagen. Lupo har fått vara inne då Sanna kommer med sin Findus och vi ska träna. I torsdags var Lupo så slut och trött att han inte orkade träna allt, likaså i fredags så han har haft lite "semester" och mest fått leka med små flickorna.
 
Här kommer lite fler bilder..... =)
 
Challe & Anka
Anka
Disney
Anka
Smulan
 
Jag kommer verkligen att sakna Gamlingarna Challe & Anka <3
Det är inte alls samma sak som när man kommer och hänger här som att faktiskt leva med dom. Helt underbara hundar och speciellt anka som är lite speciell har jag kommer nära <3
 
 
 Jag & Challe
 

Jag & Anka
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Så fina bilder. Jag skulle så gärna vilja bo så som Camilla och Peter gör.
Längtar tills vi ses!
Denise och hundarna

Svar: Jaa ångest på hög nivå nu när man är tillbax i lägenheten... ;)
Jag längtar också! Ska bli såååå kul!! Bella längtar också =)
Kram
teamellabella.blogg.se

2014-04-21 @ 09:50:29
URL: http://www.dobermania.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0