Hus/hund vakt!!

Helgen har gått vansinnes fort och nu är det redan måndag!
Jag kom till Lövsveden i lördags förmiddag med hundarna och lite packning. Matte och Husse Dahlgren är ute å semestrar så jag ska vara hus och hundvakt nu en vecka.
 
Det är väldigt skönt att få komma ut på landet. tyst och lugnt (förutom hundarnas galenskap) och man bara går runt och myser!
Det går väldigt bra tycker jag än så länge. Bella och Cabbe kom i lördags och stannade till igår så det har varit dagar med hundträning, hundträning och mera hundträning, precis som det ska vara :D
 
Jag trodde inte jag skulle sova så bra inatt. Helt själv och kolsvart ute. Hundarna gick igång som tusan runt 23,30 och då släppte jag ut dom. Det måste ha varit något djur som sprang omkring runt trädgården. Finns inget att vara rädd för när man lever med 5 dobermann i huset  plus tant beagle, jag somnade och sov jätte gott!!
 
Jag ska försöka uppdatera lite med bilder i veckan. På onsdag kommer gänget, eller jag delar av gänget hit och då blir det grill och självklart HUNDTRÄNING!
 
Här har ni några bilder från i morse!
 
Här är hela gänget. Bara Leika som fattas

Lupo
Anka, Challe, Disney och Lupo
 
Anka
 
Leika och Challe
 
Disney, Challe, Lupo och Smulan

sist och minst Leika
 
 
 Nu ska vi (leika, Lupo och jag) ut och titta till fåren. HEJ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0