Billigt skit!

Jag är en netto människa. Det finns så mycket skit och roligt att gå runt och titta och se om man kan få något onödigt med sig hem!
 
Jag har köpt dessa ljusstackar som står i mitt vardagsrum på netto för 79kr st
 
och denna hundlampa som står i hallen på en byrå för 129kr
 
 
och idag efter skogpromenaden svängde jag förbi netto för att kolla om dom hade något roligt. Dom brukar ha bra extrapris på korv, köttbullar, kassler osv som jag köper till hundarna och idag hade dom kycklingklubbor 1kg för 19,90kr och kycklingvingar 1,1kg för 22kr :D :D. Så klart jag köpte så hundarna kan få lite gotti.
 
Jag önskar jag kunde barfa mina hundar och någon gång kanske jag kommer att göra det men jag får slänga till dom lite sånt här emellanåt =)
 
 
 Väldigt fina vingar och klubbor med mycket kött!
Leika som är lite svår med ben tyckte detta var en hit!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:O :O Lampan!! Så fin!

Svar: Visst är den söt ;)
teamellabella.blogg.se

2014-04-09 @ 11:29:01
URL: http://www.lillaliam%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0