Vi kör en till bildbomb!

Som Bella skrev i förra inlägget om inkallning så har det verkligen funkar på våra busar. Jag har gjort helt annat med lilla Leika, då hon har fått en belöning (gottigott) varje gång hon har kommit och jaa det är tjat tjat och jäkla tjat OM jag inte har godis med mig och gaaalet frustrerande. Lupo kan få godis elr boll om han gör en riktigt bra inkallning MEN han ska komma till mig först sen godis, inte komma för godiset/bollens skull (som Bella skrev).
Så kan jag känna i det mesta som har med vardagen att göra. Gör det jag säger, punk! Sen självklart kan dom få belöning men jag tror det är nyttigt att ha lite krav med i bilden!
 
Nu blir det bilder i massor <3
 
Lupo & Leika
Lupo

Lupo & Leika
Lupo
Lupo & Cabbe
Cabbe <3
 
Leika <3
 
 
Ha en bra dag! Kram från oss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Bästaste brorsona <3

Svar: Jaa och bästa syrran! Hoppas vi ses snart! <3
teamellabella.blogg.se

2013-10-29 @ 15:37:11
URL: http://www.dobermania.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0