Vad är det där???!!!

Usch och fy på mig vad jag är lat! Blev ingen "vettig" träning idag heller..... Men vi har varit ute och gått i skogen och myst! Som Bella skrev så är dom Crazybananas och Lupo är också ÖVERALLT och INGENSTANS och fattar verkligen INGENTING.... Suck!, men det ska ju visst bara bli värre säger dom ;)
 
Blev dock stolt över honom idag på långpromisen då han har en tendens att rååå skälla ut alla som kommer och möter oss men inte idag :D. Det dök upp en tant med hennes 2 jack rassell från ingenstans och Lupo sa inte ett knyst och kom direkt på inkallningen å tralla så fint bredvid tills han fick varsågod kommandot efter vi gått förbi. Jag har alltid mina hundar lösa i skogen (jaa jag vet att det kanske inte är så populärt men jag är väldigt bekväm) men jag tycker att dom ska få sin "frihet" att springa av sig och lukta på allt dom vill, därför är inkallning ett MÅSTE i min familj.
 
Nu ikväll åkte jag hem till Helena och hennes flock. Det är en stor flock med små hundar. Jag själv skulle aldrig kunna en liten chiuaua men dom har sin charm och Helenas hundar har bra mentalitet så det går ju ann ;)
 
Helenas flock. Från vänster; Malva, Ebba, Mindy, Diva, Winnie & Solo Foto: Helena Nylin
 
 
 
Självklart Bella ska vi filma och jag bjuder absolut på en spårfilm :D Det går inte att filma själv så det är bara roligt för mig att ha också!
 
Vi ska ställa ut våra dårar nu i höst och jag har inte tränat alls på det och fy va svårt.... Inte våran starkaste sida men det ska nog gå ändå. Tog en bild idag där jag försökte ställa upp honom men han var mest intresserad av de som gick på gångvägen men så här blev det. Han är ganska fin min mörkchoklad <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0