toker

Skulle kunna döpa om Cabbe till Toker just nu. Han är ju överallt och ingenstans. Känns som han kommit in i en riktigt jobbig period.. Men det är ju så det är :) det är ju ingenting som känns som en chock. Vi tränar på och kör på som vanligt i alla fall och framåt på den biten går det ju!
 
Om det blir som jag vill så kommer Ella till mig om 2 veckor så då tänkte jag att hon och jag skulle filma varandra och lägga upp här! Funderar på vad som är roligast för er att se, men tror det kanske blir lite filmer på hur vi tränar rumpflytt, kamp/lek med trasa och sedan lite konster kanske ;) 
 
Lupo är JÄTTE duktig på att spåra så om Ella tillåter så tycker jag att en spårfilm skulle vara på sin plats också!! Cabbe och jag har haft lite problem med spåret..Eftersom vi kör IPO-spår, där vi lägger godis i varje steg nu så har vi lite problem då han inte är speciellt matdriven/intresserad... Spelar liksom ingen roll hur gott gottgott vi har i spåret, han är inte speciellt sugen på att käka det över huvud taget :P Men vi tragglar på och jag ska börja göra lite övningar med käk som förhoppningsvis kan få honom lite mer sugen. 
 
Cabbe med bästavännen Moa och hennes lilla bebis i vagnen <3 

Kommentarer
Postat av: Moos

Kärlek <3

Svar: <3
teamellabella.blogg.se

2013-11-01 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0