bildbomb

Håller med Ella angående kloklippningen. Kommer ihåg att Cabbe tyckte det var rätt jobbigt i början och nu funkar det hur bra som helst. Jag fick "säga till honom" på skarpen och efter det har vi inte haft något problem över huvud taget. Han fick alltså helt enkelt acceptera att hans klor skulle bli klippta.
 
Att kunna hantera sin egen hund är enligt mig en självklarhet. Jag vill, precis som Ella skrev, kunna göra vad jag vill med min hund och han ska kunna lita på mig i alla lägen. Som hundägare ska man kunna känna, klämma och pilla bäst man vill på sin hund. Det underlättar väldigt mycket! 
 
Imorgon tänkte jag köra lite lydnad med Cabbe. Just nu kör vi bara korta, väldigt korta stunder och lägger all fokus på att han ska lära sig flytta rumpan. Igår på träningen i Linköping gick det jättebra och det känns som att han har börjat fatta grejen!! Man blir så glad när det går framåt :)
 
Tänkte snacka ihop mig lite med Ella och kanske börja filma varandra lite mer eller sig själv och lägga upp här. Tror det kan vara ganska kul både för er och för oss själva att kunna kolla på det =)
 
Nu ska vi ut på en kissrunda! Puss från mig och Cabbe!
 
 
Lite örontejp :)
 
<3
 
Lupo och Cabbe ligger och trängs med mig i en 80 säng på ÖLAND <3 Jag och Ella var där i somras och miljöträna och var på ölandsdjurpark!! 
 
båttur
 
djurparken!!

Kommentarer
Postat av: Mosan

Hallåå vad kul! :)
Jag älskar bloggar och kommer
vara en trooogen läsare!!

Och sista bilderna - har de varit så
små?! Gullvovvar!

Svar: hihi trognamoa. skulle man förklara dig med ett ord skulle de just bli : TROGEN <3
teamellabella.blogg.se

2013-10-27 @ 15:42:00
Postat av: Ella

Vaa kul Mosan! :D

Jag och/eller Bella kommer att lägga in massa bilder och dom har varit mindre <3

2013-10-28 @ 11:38:45
Postat av: Mooa

<3<3<3

2013-10-28 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0