Skogen!

Haha skogen igen, är ni förvånad? ;)
 
tråkigt väder så det blev sovmorgon idag sen åkte vi till skogs. Jag har ett par olika ställen som jag varierar mig med (TRÅKIGT) för både hundarna och mig att jämt gå i samma skog och samma väg men denna skog är stor och har många olika stigar och vi har nog gått på alla, trodde jag. Hittade en liten stig som vi traskade iväg på och kom fram till en jätte stor sandbacke. KUL tyckte både jag och hundarna och för en gång skull hade jag tagit med mig kameran, KLICK KLICK KLICK, fick några bra bilder :D
 
 
Hahaha vindögd? :D
 
 
 
Nu är det inte långt kvar tills utställningen och jaa det får gå som det går. Försöker ställa upp han men haha jaa som jag sagt tidigare så är jag INTE så bra på det. Vore ju bra att börja springa lite med han också så han inte hoppar upp på mig sen....
 
 
 
 
Jag har börjat på ett nytt trick så jag hoppas jag kan filma i veckan och lägga upp här... Känn pressen Bella ;)!!!
Än så länge kan vi bara snurr, tass, backa, rulla och sidan. Det är himla roligt att köra lite trick med hunden för allt blir så positivt och det är inga krav. Vi har lika roligt båda två och det stärker en relation tycker jag. Jag ska filma Leika för hon kan några roliga trick! =)
 
Ha det toppen hörrni!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, Lupo ser nästan svart ut i pälsen om man håller för något för hans huvud. Så fin så! :)

Svar: Tack Vickan :D
teamellabella.blogg.se

2013-11-05 @ 20:52:51
URL: http://vktra.blogg.se
Postat av: Vickan

På bilden allra längst ned kanske jag ska tillägga :P

2013-11-05 @ 20:53:53
URL: http://vktra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0