nu är de feeest

nä inte direkt.. men fredag är det i alla fall ;) hur skönt som helst. Denna vecka har varit grymt tråkig, både för mig och för Cabbe. Vi har inte gjort speciellt mycket. Tränat lite på kvällarna, annars bara varit ute i skogen och luffsat. Skolan har tagit upp mycket tid.... Men nästa vecka ser lugn ut vilket betyder mer skoj med Cabbis.
 
Min lillasyster har lovat mig att hon ska ta massa nya fina bilder på Cabbe. Hon är ju en sån där fotonörd och riktigt duktig så jag hoppas att vi fotar typ nästa vecka så ska jag lägga upp dem här! Bilder är något man aldrig får för mycket av... speciellt inte på sin hund.. min mobilkamera består ac 95 % bilder på C. Många känner säkert igen sig!!
 
FAVORITERNA... Lupo, Cabbe och Leika!
 
 
Kram Bella!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0