tidig morgon

Idag var jag och Cabbe uppe tidigt. Vi åkte till bilverkstaden med bilen så nu hoppas vi på att bilen kommer bli hel och körbar! Det är jobbigt att vara billös när man har hund har jag märkt. I alla fall om man har som vana att åka till vissa favoritställen som inte går att gå till. Men nu så kommer det bli ordning på vardagen igen!
 
Har under de senaste veckorna inte haft någon lust alls att träna.. Jag har kommit in i en sån där höstperiod när jag enbart går promenader och myser. Tror dock att det kan bero på att bilen inte varit körbar, så nu hoppas jag på att jag kommer tillbaka till mitt tränigssug igen! :) 
 
Cabbe mår i alla fall väldigt bra. Vi har börjat träna ensamhetsträning på allvar nu. Jag har varit SÅ himla dålig på det..... Fy skäms på mig! Men igår var han hur duktig som helst. Filmar honom när han är ensam hemma så jag ska veta om/när han börjar låta. Körde 30 minuter igår, 2 ggr och han var huuuur duktig som helst. Inte ett ljud. Så jag tänkte fortsätta så och öka successivt! 
 
Så fort jag får tillbaka bilen tänkte jag åka och väga honom. Känns som han går upp fint och jämt för sin kropp. Skulle tippa på att han ligger på 35 kg nu!? Eller mer kanske? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mosan

Bästa finaste <3

2013-12-04 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0