Onsdag

Har väl inte något jätte sug att skriva men som sagt så är vi hemma hos pappa och har det gott. Underbart med trädgård! Blev att dra med brorsan och hundarna till brogården och gå en sväng bland jobbiga sand backar, svettigt men ur härlig promenad. Solen var riktigt varm idag, kändes som vår :D Glömde kameran, hade nog blivit några finfina bilder.... Men nästa gång!
 
Blev lite bus på trädgården, kampade med trasa och hade ikea påse och kratta som störning. Vaaad stark lillkillen börjar bli, man blir helt svett av att kampa med han nu, men roligt att han biter hårt :)
Imorgon tänkte jag bygga upp lite "hinder" i uterummet som han ska få ta sig igenom för att hitta mig. Han har ju varit/är lite osäker bland ljud så nu är det bara att hårdträna!!!!
 
Det som är jobbigt med att vara här är att jag inte kan åka och träna på Lövsveden men jag får traggla här hemma så får vi se om det har gett resultat nästa gång jag åker till Lövsveden...
 
 
Blev lite lek med favvo bollen <3

och även en platsliggning på cirkus 1minut
 
 
 
 
Ha en bra kväll alla!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0